wtorek, 10 czerwca 2014

Denko kwiecień/maj 2014

Cześć Dziewczyny!

W ostatnim denkowym poście obiecałam sobie, że następne denko będzie znacznie większe. Postanowiłam dokończyć kilka kosmetyków, które bez sensu zajmowały miejsce w łazienkowej szafce. Szczerze mówiąc jestem z siebie dumna, bo rzeczywiście udało mi się zużyć dość sporo kosmetyków. 
Nie przedłużając, zapraszam do oglądania moich zużyć z ostatnich 2 miesięcy.







1. Szampon do włosów farbowanych jasnych, seria Regeneracja (Pilomax). Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? NIE WIEM
2. Szampon do włosów farbowanych jasnych, seria Pielęgnacja (Pilomax). Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? NIE
3. Szampon nadający połysk, morela i pszenica, do włosów pozbawionych blasku i łamliwych (Alterra). Pojawił się w moim pierwszym poście na blogu (ulubieńcy). Pięknie pachnie Delicjami. Ma dobry, naturalny skład. Niestety po pewnym czasie spowodował u mnie łupież. Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną. Teraz, by go dokończyć, używałam go raz w tygodniu. Dobrze oczyszcza włosy, nadaje im blasku. 
Czy kupię ponownie? NIE
4. Szampon do włosów suchych i uszkodzonych, Mango i Aloes (Balea). Jeden z lepszych tanich szamponów, które używałam. Recenzja pojawi się wkrótce.
Czy kupię ponownie? TAK
5. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu (Ziaja). Dobrze zmywa makijaż oczu, ale pozostawia na powiekach tłustą warstwę czego bardzo nie lubię.
Czy kupię ponownie? NIE
6. Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu (Bebeauty). Stały bywalec w moim projekcie denko. dobrze zmywa makijaż, jest niedrogi. Według mnie niestety troszkę niewydajny.
Czy kupię ponownie? TAK
7. Płyn micelarny Hydrain3 Hialuro (Dermedic). Niezły bubelek. Ma wielki problem z porządnym zmyciem tuszu do rzęs, jest strasznie niewydajny. Całe opakowanie (200 ml) zużyłam w niecałe 2 tygodnie. Zdecydowanie nie jest wart swojej ceny.
Czy kupię ponownie? NIE
8. Pianka do golenia, ekstrakty z melona i grejpfruta (Venus). To już kolejne opakowanie tego produktu, które zużyłam. Pianka jest niesamowicie wydajna, pięknie pachnie, łagodzi podrażnienia, wygładza skórę.
Czy kupię ponownie? TAK
9. Zmywacz wzmacniający do cienkich i słabych paznokci (Sally Hansen). Najlepszy zmywacz, którego używałam. Bez problemu zmywa każdy lakier, nie "rozmazuje" czerwonych lakierów, zmywa "piaski", lakiery brokatowe. Bardzo wydajny- używałam go ok. 5 miesięcy. Jedynym (i to niestety wielkim) minusem jest obecność acetonu.
Czy kupię ponownie? TAK  (ale nową, bezacetonową wersję)




10. Top coat Insta Dri (Sally Hansen)- recenzja wkrótce.
Czy kupię ponownie? TAK
11. Peeling do stóp złuszczający (Bebeauty). Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? NIE
12. Zimowy krem ochronny do rąk (Farmona). Świetny krem do rąk na zimę. Ma treściwą konsystencję, jest bardzo tłusty, świetnie nawilża dłonie. 
Czy kupię ponownie? TAK 
13. Krem regenerujący do cery naczynkowej, phyto aktiv (Ziaja). Recenzja wkrótce.
Czy kupię ponownie? TAK
14. Mleczko do ciała do skóry bardzo suchej i podrażnionej (Ziaja). Bardzo dobry i do tego niedrogi nawilżający produkt. Idealny na zimę. To już moje drugie zużyte opakowanie i na razie do niego nie wrócę tylko dlatego, że chcę przetestować też inne produkty. Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? NIE WIEM
15. Krem matujący na dzień do cery mieszanej (Baikal Herbals). Bardzo lekki, szybko wchłaniający się krem. Idealnie sprawdza się pod makijaż. Matuje, ale krótkotrwale. Pięknie pachnie, jest niesamowicie wydajny. 
Czy kupię ponownie? TAK
16. Żel peelingujący do ciała, mleczko kokosowe (Marion). Drobinki peelingujące są niewielkich rozmiarów i jest ich bardzo mało. Żel ma chemiczny zapach.
Czy kupię ponownie? NIE
17. Płyn do higieny intymnej (Facelle). Bardzo delikatny, wydajny, tani. 
Czy kupię ponownie? TAK
18. Baza pod cienie do powiek (Quiz). Na początku świetnie się sprawdzała, ładnie "podbijała" kolor cieni, przedłużała ich trwałość na powiece. Niestety wyschła i muszę wyrzucić 1/3 opakowania.
Czy kupię ponownie? NIE


19. Błyszczyk do ust nr 541 (Inglot). To błyszczyk "fluo". Zmienia swój kolor w zależności od kąta padania światła, ładnie zmienia kolor pomadek. Pachnie brzoskwiniami. Wyrzucam go, bo skończyła się właśnie jego data ważności. 
Czy kupię ponownie? NIE WIEM
20. Tusz do rzęs- Extra Super Lash (Rimmel). Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? NIE
21. Tusz do rzęs-Curling Pump Up (Lovely). Recenzja tutaj
22. Maska anty-stres z glinką żółtą (Ziaja). Wygładza skórę, nawilża. 
Czy kupię ponownie? TAK
23. Maska kojąca z glinką różową (Ziaja). Delikatna maseczka do skóry wrażliwej. Nawilża, łagodzi podrażnienia.
Czy kupię ponownie? TAK
24. Maseczka rozświetlająca (Rival de Loop). Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? TAK
25. Maseczka truskawkowo-waniliowa (Rival de Loop). Recenzja tutaj
Czy kupię ponownie? TAK
26. Rozgrzewająca maseczka oczyszczająca do twarzy, szyi i dekoltu (Eveline). Jestem pozytywnie zaskoczona tą maską. Rzeczywiście bardzo rozgrzewa twarz, jest to dość mocny efekt rozgrzania, powodujący delikatne zaczerwienienie. Oczyszcza pory, zwęża je. 
Czy kupię ponownie? TAK
27. Waciki, waciki i jeszcze raz waciki. Idą u mnie jak woda ;) Najbardziej lubię te z Biedronki ze zszywanymi brzegami. Najgorsze są dla mnie te z Rossmanna..

To już wszystkie moje zużycia ostatnich dwóch miesięcy. Mam nadzieję, że kolejne denko będzie równie "owocne" jak to ;)

Pozdrawiam :*



14 komentarzy :

  1. Wow sporo - parę rzeczy znam choć niestety z większością nie miałam do czynienia - również uwielbiam płatki kosmetyczne Biedronki bodajże te fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego ale widzę,że kilka produktów u Ciebie też się nie spisało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ile Ty tego masz! ja standardowo kojarzę pilomax;), ziajkę i tą maseczkę z rosska;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile zużyć.. :) Mam tą truskawkową maseczkę i chyba dziś jej użyję :) Maseczki Ziai też muszę wypróbować, jak dotąd używałam tylko wersji z glinką szarą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś z tym denkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super denko !Gratuluję zużyć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego :) kilka produktów miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szalona! ileś Ty tego nazbierała :D ja też lubię te maseczki z ziaji, ale najlepsza chyba jest dla mnie ta zielona! waciki z biedronki są naaajlepsiejsze, a z rossa najgorsze, to fakt! kiedyś je lubiłam, ale po dosyć długim nie używaniu ich zobaczyłam jakie są grube i że się rozdwajają. top z Sally muszę koniecznie wypróbować, skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o z chęcią wypróbuję maskę rozgrzewającą od Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne Denko :) czekam na recenzję niektórych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś z zużyciami :) Szampon Balea i zmywacze SH też ogromnie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne denko :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezłe denko:) maska Eveline mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...