piątek, 18 kwietnia 2014

Przeciwzmarszczkowy koncentrat kwasu hialuronowego- Soraya HIALURONOWY MIKROZASTRZYK okiem mojej mamy

Cześć! :)

O kwasie hialuronowym słyszała pewnie każda z Was. Swego czasu substancja ta wywoływała wiele kontrowersji. Niepotrzebnie. Kwas występuje naturalnie w naszym organizmie, w tym w ok. 50% znajduje się on w naszej skórze. Jest odpowiedzialny za nawilżenie skóry, posiada zdolność wiązania ogromnych ilości wody. Z upływem czasu jego poziom w naszym organizmie maleje. Warto więc dostarczać go "z zewnątrz".
Kwas hialuronowy stosowany jest od lat w medycynie estetycznej do wypełniania zmarszczek. Bardzo modne jest także powiększanie ust tą substancją. Niestety wiele ludzi myli kwas z tzw. botoksem, a pomiędzy tymi dwoma substancjami istnieje zasadnicza różnica. Botoks jest wypełniaczem, kwas hialuronowy wstrzykujemy zaś w celu poprawy nawilżenia skóry, nadania jej jędrności. Oprócz medycyny estetycznej na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej produktów zawierających kwas hialuronowy.



Firma Soraya wypuściła linię "Hialuronowy Mikrozastrzyk", której twarzą została Krystyna Janda. Dziś napiszę Wam kilka słów na temat jednego z produktów tej serii, a mianowicie przeciwzmarszczkowego koncentratu kwasu hialuronowego. 
Produkt ten testowała moja mama, więc to jej opinię za chwilę poznacie. 

Informacje producenta:
Koncentrat kwasu hialuronowego to wyjątkowe serum dla kobiet, które od kosmetyku oczekują natychmiastowego efektu „lepszej skóry”. Koncentrat intensywnie nawilża naskórek, otacza go przyjemnym, wilgotnym kompresem i zapewnia natychmiastowe wygładzenie jego powierzchni. Pojawia się odczucie niezwykłego komfortu, a skóra staje się jedwabista w dotyku i ładnie napięta. Regularnie stosowany redukuje zmarszczki.


Opakowanie:
Kartonik,na którym umieszczone są wszystkie najważniejsze informacje. W środku znajduje się wygodna tubka o pojemności 30 ml. Kolorystyka biało-niebieska, srebrna nakrętka. Na opakowaniu znajdują się informacje na temat produktu oraz sposobu użycia. Tubka zakończona jest wąskim "dzióbkiem", za pomocą którego aplikujemy serum. Jest to rozwiązanie higieniczne oraz wygodne w użyciu.
Dodatkowo do opakowania dołączona jest ulotka tzw. "przewodnik urody", z której dowiemy się m.in. jak rozpoznać swój rodzaj cery czy jaka seria kosmetyków Soraya będzie dla nas najbardziej odpowiednia. 


Kolor/Konsystencja:
Serum jest koloru przezroczystego. Konsystencja lekko żelowa, szybko "rozpuszcza się"pod wpływem ciepła rąk. 


Zapach:
BRAK

Cena:
ok. 20 zł

Dostępność:
drogerie stacjonarne i internetowe

Opinia Mamy:
Serum mimo lekko żelowej konsystencji jest bardzo lekkie i szybko się wchłania. Błyskawicznie wygładza skórę, napina ją i doskonale nawilża. Dzięki temu jest ona niesamowicie gładka w dotyku. Nadaje się do stosowania zarówno na dzień (nie powoduje "rolowania się" podkładu) jak i na noc. Po zużyciu jednego opakowania zmarszczki są w niewielkim stopniu spłycone (w tej kwestii nie liczyłam na jakiekolwiek rezultaty). Najważniejsze jednak, że skóra dzięki dobremu nawilżeniu wygląda na zdrowszą, bardziej wypoczętą. Stosowanie nawet w okolicach oczu nie wywołało podrażnień (mimo bardzo wrażliwych oczu i często występującym uczuleniem na niektóre kosmetyki). Serum jest bardzo wydajne, niewielka ilość starcza na pokrycie nim całej twarzy. 


SKŁAD:

  • Aqua
  • Sodium Hyaluronate- hialuronian sodu. Ma doskonałe właściwości nawilżające. Ujędrnia skórę, poprawia jej elastyczność. Skóra po jego zastosowaniu jest gładka w dotyku. 
  • Phenoxyethanol- konserwant.
  • Methylparaben- konserwant.
  • Ethylparaben- konserwant.
  • Propylparaben- konserwant.

Dziękuję firmie Soraya za możliwość przetestowania tego kosmetyku. Fakt, że otrzymałam go za darmo do testów nie wpłynął na moją opinię. 



Miałyście to serum? Jaki inny kosmetyk z kwasem hialuronowym możecie mi polecić?;)
Pozdrawiam :*

15 komentarzy :

  1. Ja też oddałam mamie i sobie chwali :) A kremik poszedł do teściowej.
    Niestety wiele osób myśli, że kwas hialuronowy ma za zadanie w kremach wypełnić zmarszczki. Ma on za duże cząsteczki, by przedostać się przez naskórek, działa jedynie na powierzchni skóry, pięknie ją nawilżając. A dobre nawilżenie może spłycić zmarszczki. Dlatego oprócz kremów trzeba się nawilżać od środka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziękuj mamie za przetestowanie i wyrażenie opinii, chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam prezentu na urodziny Babci Myszy, zastanowię się nad tym serum. Również dziękuję.

      Usuń
  3. moja mamusia bardzo go sobie chwali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm na przyszłość myślę że się przyda dziś może jeszcze nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama go używam i bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre jest to serum. Faktycznie wygładza skórę. Ja używam do okolic oczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre jest to serum. Faktycznie wygładza skórę. Ja używam do okolic oczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu przekonac mamę do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hialuronowy mikrozastrzyk ot moim zdaniem rewelacyjna seria ! używam z niej serum i kremu i jest naprawde rewelacyjny. Efekty widać już po kilku dniach- skora jest nawilżona, wygładzona zmarszczki spłycone naparawde wart zakupu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem posiadaczką tego serum Mikrozastrzyk, Kupiłam je, poniważ chciałam, żeby zadziałało szybciutko. I faktycznie na efekty nie trzeba było długo czekać. Doskonałe nawilżenie, wygładzenie twarzy, przyjemne napięcie. Moja skóra jest zadowolona, więc sprawię jej niespodziankę i kupię sobie resztę produktów z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem posiadaczką tego serum Mikrozastrzyk, Kupiłam je, poniważ chciałam, żeby zadziałało szybciutko. I faktycznie na efekty nie trzeba było długo czekać. Doskonałe nawilżenie, wygładzenie twarzy, przyjemne napięcie. Moja skóra jest zadowolona, więc sprawię jej niespodziankę i kupię sobie resztę produktów z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety z przykrością mogę powiedzieć ,że to krem nie dla mnie !!!! potężna reakcja alergiczna .... opuchnięta twarz pod oczami i powieki , do tego cała czerwona i swędząca !!!! nie polecam.... tego kremu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te kosmetyki!
    Zapraszam na mojego bloga! http://weronikapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś mam to serum..leży i nabiera mocy urzędowej..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...